LET OP: I.v.m. met Koningsdag zijn we vanaf vrijdagavond 26 april 17:30 gesloten! Dinsdag 30 april vanaf 09:30 staan we weer voor jullie klaar 😃
Nieuw Multistrada

Ducati Multistrada V4 RS

Racewaardig • Uitdagend • Gelimiteerd
De Ducati Multistrada V4 RS is een supersportieve tourmotorfiets met een indrukwekkende desmodromic krachtbron, hoog uitrustingsniveau en oogverblindende verschijning.

Prijs €43.990,- Maandelijks €705,-

1 krachtbron

Ducati Desmosedici Stradale V4
- 16 desmodromisch bediende kleppen
- vloeistofkoeling
- elliptische gasklephuizen
- ride-by-wire
- ‘twin pulse’ ontstekingsvolgorde
- contra-roterende krukas

- 1.103 cc
- 132 kW (180 pk) @ 12.500 tpm
- 118 Nm @ 9.000 tpm

  • RS livery
Ducati Multistrada V4 RS

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

CONCEPT

Racewaardig

De Multistrada V4 RS. Een supersportieve Multistrada V4 die op het circuit geen gek figuur slaat. Zonder compromissen, aangedreven door de van de Panigale V4 afgeleide Desmosedici Stradale-motor, met droge koppeling en speciale elektronische kalibraties, voor een ongekend rijgevoel.

Minder gewicht dankzij de keuze van onderdelen van hoogwaardige materialen zoals carbon voor diverse onderdelen en titanium voor het subframe.

Een unieke en opwindende livery, ontworpen door het Centro Stile met verwijzingen naar de MotoGP.

KRACHTBRON

Desmosedici Stradale V4

De Ducati Desmosedici Stradale V4 krachtbron is rechtstreeks afgeleid van het kampioenschap-winnende Desmosedici GP motorblok en heeft nagenoeg dezelfde afmetingen en geometrie. Dit uiterst sportieve en racewaardige motorblok kenmerkt zich door een overweldigend maar goed beheersbaar vermogen en vlotte gasrespons over het gehele toerentalbereik, wat het zelfs geschikt maakt voor alledaags straatgebruik.

Een V4 opstelling geeft door de lage plaatsing en geringe frontale breedte, een gunstige massa-centralisatie in de motorfiets en een goed uitgangspunt voor de aërodynamica.

De gyroscopische en inertie-effecten van het draaiende motorblok en beide wielen wordt voor een belangrijk deel geminimaliseerd door de tegengesteld draaiende krukas. Dit ontwerp verminderd complexiteit en gewicht, onderdrukt de neiging van voor- en achterwiel lift bij acceleratie en afremmen en optimaliseert de stuurdynamiek waardoor de motorfiets makkelijker instuurt.

Het motorblok is een integraal onderdeel van het frame wat de nodige stijfheid geeft en gewicht bespaart. Verbindingen met het hoofdframe bevinden zich aan de voorkant van de bovenste cilinderbank en aan de bovenzijde van de achterste cilinderbank. De achterbrug en schokbreker is direct aan het motorblok gemonteerd.

Het Desmosedici Stradale V4 krachtbronconcept is in 2017 geïntroduceerd, continue doorontwikkeld en wordt toegepast in de Ducati Panigale V4 en Ducati Streetfighter V4 modellen. En nu ook in de Multistrada V4 RS.

RIJWIELGEDEELTE

Algemeen

Het rijwielgedeelte en geometrie van de Multistrada V4 RS is aangepast ten opzichte van de overige Multistrada V4's.

De balhoofdshoek, naloop, wielbasis, achterbrug, voorwieldiameter en velgen zijn afgestemd op sportief gebruik op met name verharde ondergrond.

De wielbasis van 1.592 millimeter geeft een uitstekende stabiliteit en houdt het gewicht van rijder en passagier binnen de lengte van de wielbasis, wat een belangrijke bijdrage levert aan het behoud van goede stuureigenschappen met duo.

UITRUSTING

TFT-dashboard

De Multistrada V4 RS is voorzien van een volledig 6,5" TFT-kleurenscherm.

De lay-out van het dashboard is variabel en past zich automatisch aan aan de lichtomstandigheden (dag- en nachtweergave), maar past zich ook aan aan de Riding Mode of geheel naar eigen keuze van de rijder.

Er zijn vier configuraties, die verschillen in achtergrond, de weergegeven informatie en de lay-out: daarbij zijn er onder andere verschillende toerentellers. Sport en Touring geven de meest complete informatie; in Sport heeft de toerenteller dezelfde vorm als op de Panigales. In Urban wordt alleen de meest essentiële info weergegeven, de Race-mode voegt daar de toerenteller aan toe.

SYSTEMEN

Assistentie- en veiligheidssystemen

Ducati ontwikkelt voortdurend, al dan niet met partners, hoogwaardige en complexe assistentie- en veiligheidssystemen die zowel op de openbare weg als op het racecircuit kunnen worden gebruikt. Deze systemen zijn ondersteunend in het besturen en beheersen van de motorfiets en maken het rijden daarmee eenvoudiger, comfortabeler en vooral veiliger.

Hoewel uiterst effectief en betrouwbaar, hebben assistentie-systemen slechts een preventieve werking en zijn geenszins bedoeld of geschikt om de controle over te nemen. De berijder moet er voor waken niet de illusie te krijgen dat de grenzen van natuurkundige wetten, gedrags- en verkeersregels, verruimd of genegeerd kunnen worden.

Technische specificaties

Bent u benieuwd naar de technische specificaties? Klik hieronder om deze te bekijken.

Technische specificaties

Jouw Multistrada V4 RS

Je kunt elke Ducati 'af fabriek' naar eigen wens samenstellen met originele packages, accessoires, kleding en lifestyle artikelen die de beleving van jouw toekomstige Ducati completer, mooier en vooral uniek maakt.

1. Klik op de link Ga naar de Configurator
2. Stel jouw ideale Ducati pakket samen
3. Rond af met Conclude your Configuration
4. Selecteer Send To Your Dealer
5. Selecteer Ducati Zaltbommel als dealer
6. Verzend de configuratie

Of Print na stap 3. jouw configuratie als PDF en stuur deze naar info@ducatizaltbommel.nl. Wij nemen snel contact met je op.